subota, 16. siječnja 2021.

 

Po prirodi stvari žena je sveobuhvatnost kao da je odvajkada. Ako je odvajkada onda nema početka ni kraja. Jer ako nešto vječito postoji a rekli smo u duhu svetome kao idejnom smislu Idejnoga Stvaratelja onda ako neko može sam sebe da pomišlja i strljivo čeka da se ostvaruje kao virus. Ako gledamo tako svijet nije pandemija života ne mogu se ljudska čelija koja nosi život i virus koji traži domaćina da bi se razmnožio i onda naprosto krenuo dalje poistovjetiti sa ekpanzijom kosmosa i galaksijama i životnom činjenicom nastanka i začetka života. Mi nismo pandemija, humanost ne može biti iste naravi.

 

 

Apsolutno treba razmotriti odvajkada. Nema relativiziranja apsolutnoga jer više puta sam čuo da neko u razgovorima, a ovo je samo razgovor na najvišem nivou, rekao bih povišena svijest i spoznajnost, savjesnost u razmatranju, a kako onda ne bismo pridali značaj i razgovorima međuljudskim, ako su učtivi i sadržajni. I tako sam čuo, milion puta mi potvrđuju apsolutno. Nekada mi priznaju kako sam apsolutno baš upravu. Nema, dakle, relativiziranja kada je apsolut u pitanju jer apsolutno je tako zamišljeno o njemu se ne može dalje polemisati jer je ono potpuno, dakle doseglo je, kako bi rekli neki Nirvanu.

 

Premda Nirvana nije posve odvajkada, ona je postepeno narastanje u sebi i van sebe u svemu tako da si istovremeno potpuno u životnim ciklusima izvan kruga patnje. Štobise reklo, izvan toga si, te glupe priče a unutar si mudrosti, pametne priče koja je povod pisanju jednog ovakvog PRAKTIKUMA jedne vrste FILOZOFIKUMA koju na najbolji način, evo, zajedno sagledavamo.

 

Ipak, ako ćemo od nečega početi to je ono apsolutno oduvijek jer ono je sveobuhvatno. Od samog početka, premda oduvijek i nema početka ni kraja, bijaše oduvijek. Oduvijek je tako bilo i oduvijek tako biva jer je oduvijek najstarije pretpostavljam i najviše onda ima i iskustva u postojanju jer nije od juče. 

 

Ideja o ženskom biću kao takvom stara je kao kosmos. Kosmos je u početku bio veličine materice ili jer to sve objašnjava. Sve je u ženskom rodu i tama i svjetlost jer ta tama i ta svjetlost i danas vode bitku kao što žena sama sa sobom se razračunava na osobit način.

Nema komentara:

Objavi komentar

     Postoji jako mnogo nejasnih stvari, ja znam, koji dolaze iz puke proizvoljnosti, i posljedica su i naše nedovoljne neisplaniranosti po...