subota, 16. siječnja 2021.

 8.

Samo ne znam kako ne čujemo kad ideja padne nam na pamet a da istog trena ne postanemo idejni tvorci. Ja sam sada idejni tvorac ovoga nema sumnje ja sam ovo osmislio i to je dio moga promišljanja svijeta kao pjesnika koji voli da shvata. Počelo je tako, zapravo, što su mene rijetko, ili nikako shvatali, i vrlo malo su me istinski razumjeli i kada bolje razmislim kada sam se zadubio u svoje misli ušao u bit i sagledao svu suštinu sve principe na kojima se zasniva egzistencijalnost postojanja tek tada sam počeo tražiti i ove odgovore postavljajuće sebi i pitanja u skladu sa interesovanjem za sve živo i neživo. 

Zaista svaki početak mora da ima snagu ideja gotovo revolucionarnu jer takvo je sjeme koje klija. Kao kad sunce izjutra sine punim sjajem osim ako nije oblačno ako baš nije tmuša onako baš da je bezveze i sunce ne može ne može kroz oblake. 

    9.

 

U svakom obliku nekog oblika izrodi se rađanje da bi se nastavilo u trajanju. Moj misaoni pogled i sada luta otkad zagleda preko horizonata. Pa iako su oči organ i čovječja ribica može progledati u pećini ako je puna ideja i u hladnoj vlagi kao vodozemac, ili prahistorijska amfibija. 

 

10. 


Ideja se čini kao da nije ni bila a onda odjednom se čini da je sve vrijeme bila samo da je do mene nije do nje. I da je to moglo početi i ranije da nije možda tvrdoglava ideja kao ovca ili magare nego da se nisam sjetio. Istina događa se da se ne sjetim kad mi žena kaže da uradim neke kućanske poslove, mnogo toga u toku dana čovjek prosto ne sjeti se a treba da upamti jer kažu da mu je sto puta rečeno jedno te isto.

 11.

 

Sve ideje se šire radikalno. Ko nema ideju nema veze s vezom. Ideja traži pojam s pojmom. Održiv pojam je šifra za sebe. Tako pogađaš i tačnu lozinku i postaješ progresivan kao svaka snaga dovoljno moćna da iz nje izbija život. Život je prije tehnološkoga napretka jer je i postojao mnogo ranije. Ali, ko te uči životu? Ili život znaš ionako. Po prirodi. 

Nema komentara:

Objavi komentar

     Postoji jako mnogo nejasnih stvari, ja znam, koji dolaze iz puke proizvoljnosti, i posljedica su i naše nedovoljne neisplaniranosti po...